آخرین اخبار
کد مطلب: 80419
مانور تبليغاتي کالاهاي رنگا‌رنگ خارجي در رسانه ها/آقاي وزير!"چيزي که عوض دارد گله ندارد"
تاریخ انتشار : 1393/06/03 09:19:17
نمایش : 1113
اگر روزانه نگاهي به روزنامه هاي داخلي بيندازيم اکثرصفحات آن به تبليغ کالاهاي خارجي اختصاص داده شده است؛اما ماجرا زماني جالب مي‌شود که جناب وزير صنعت هم از اين همه تبليغ کالاهاي خارجي در رسانه‌ها ي مختلف گلايه مي‌کند.

به گزارش سلام لردگان به نقل از دانا، گرايش مطبوعات به تبليغ کالاهاي خارجي در روزنامه‌ها به حدي شده که تقريبا هر روزنامه حداقل نيم صفحه اول خود را به تبليغ اين کالاهاي بيگانه اختصاص مي‌دهد.

اين در حالي است که مسولان اعلام مي‌کنند ما از کالاهاي ايراني حمايت مي‌کنيم اما آن چيزي که ديده مي‌شود با حرف مسئولين محترم زمين تا آسمان فرق دارد.

 

اگر روزانه نگاهي به روزنامه هاي داخلي بيندازيم اکثر صفحات آن به تبليغ  کالاهاي خارجي اختصاص داده شده است؛اما ماجرا زماني جالب مي‌شود که جناب وزير صنعت هم از اين همه تبليغ  کالاهاي خارجي در رسانه‌هاي مختلف گلايه مي‌کند و عنوان مي کند: متاسفانه تمام تبليغات صدا و سيما به کالاهاي خارجي اختصاص داده شده است؛ اما در جواب جناب وزير بايد گفت که مجوز تبليغ واردات اين کالاهارا خود شما يا همکارانتان در دولت صادر مي‌کنيد که در روزنامه و صداسيما تبليغ مي‌شوند؛ به هر حال  "چيزي که عوض دارد گله ندارد".

 

اين درست است که بخش زيادي از هزينه هاي مطبوعات از محل آگهي تامين مي شود و در فضاي فعلي، رسانه هاي بخش خصوصي با زحمت دخل و خرج خود را تامين مي کنند اما بايد توجه داشت که جذب تبليغات هم بايد در راستاي منافع ملي کشور باشد.

سياست هاي کلي نظام توسط مقام معظم رهبري تعيين مي شود لذا وقتي ايشان به موضوعي مثل توليد ملي تا اين حد نگاه جدي و کارشناسي دارند لازم است مطبوعات و رسانه هاي داخلي هم در اين خصوص هم‌راستا و هماهنگ باشند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس